ενημέρωση 5:52, 22 November, 2017

Αυτές είναι οι καλύτερες ασκήσεις για την υγεία σύμφωνα με καθηγητή του Χάρβαρντ

Αν πιστεύετε ότι το τρέξιμο είναι η καλύτερη άσκηση για το σώμα σας, ο I-Min Lee, καθηγητής ιατρικής στην Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ θα σας διαψεύσει.

Αντί για το τρέξιμο, που μπορεί να αποβεί «τραυματικό» για τους συνδέσμους και το πεπτικό σύστημα, ο καθηγητής προτείνει πέντε άλλες ασκήσεις, οι οποίες έχουν μια σειρά από προστατευτικές δράσεις για την καρδιά, το μυαλό, τη μυική ενδυνάμωση και οι οποίες βοηθούν στηναπώλεια βάρους. Αυτές είναι οι εξής:

Κολύμπι. Εκτός του ότι γυμνάζει κάθε μυ στο σώμα, το κολύμπι βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς και αποτρέπει τη γήρανση του εγκεφάλου. Επίσης είναι ιδανική άσκηση για άτομα που υποφέρουν από αρθρίτιδες, καθώς δεν έχει σχέση με βάρη. Αν κολυμπάει κανείς 30 με 45 λεπτά, στην ουσία κάνει αεροβική άσκηση που βοηθά στην καταπολέμηση της κατάθλιψης.

Τάι τσι. Πρόκειται για κινέζικη πολεμική τέχνη, η οποία χαρακτηρίζεται από τις ήπιες κινήσεις ενώ απαιτεί υψηλή συγκέντρωση και ασκήσεις αναπνοών. Είναι ιδανική για την ισορροπία.

Γυμναστική ενδυνάμωσης. Για να χτίσετε δυνατότερους μύες μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε ασκήσεις με βάρη και λιγότερες επαναλήψεις ή να χρησιμοποιήσετε ελαφρότερα βάρη και να κάνετε περισσότερες επαναλήψεις. Παράλληλα μπορείτε να επιλέξετε την υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση που συνδυάζει τα ίδια οφέλη για την καρδιά που έχουν η ποδηλασία ή το τρέξιμο.

Περπάτημα. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα 30 λεπτά την ημέρα περπάτημα ωφελούν τον εγκέφαλο και το σώμα. Αν δεν μπορείτε να γυμνάζεστε τακτικά, δοκιμάστε να περπατάτε 10 με 15 λεπτά αυξάνοντας σταδιακά τη διάρκεια ώστε να φτάσετε τα 30 λεπτά.

Ασκήσεις Κέγκελ. Βοηθούν στην ενδυνάμωση των μυών του πυελικού εδάφους, δηλαδή τη μήτρα, την ουροδόχο κύστη, το λεπτό έντερο και το ορθό, τόσο στις γυναίκες όσο και στους άντρες αποτρέποντας δυσάρεστα ατυχήματα, όπως η διαρροή ούρων.

Τελευταία τροποποίηση στιςΤρίτη, 17 Οκτωβρίου 2017 11:11

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.